50 Contoh Caption Instagram Bahasa Jawa Lucu Banget Kekinian

Untuk membuat instagram banyak followers, salah satu cara yang bisa dilakukan adalah dengan memberikan caption-caption yang lucu, dan unik agar orang-orang penasaran dan tertarik dengan akun instagram kamu.

Masalahnya adalah, bagi orang-orang yang jarang menulis, baru suka menulis, dan orang-orang yang sulit untuk memberikan konten yang lucu hal ini sangat sulit untuk dilakukan.

Terkadang hal ini juga membuat sulit untuk memposting suatu foto dengan caption-caption lucu untuk akun instagramnya. Cara alternatif agar tidak kesulitan adalah melihat kumpulan contoh kata-kata lucu untuk instagram.

Di sini, akan diberikan beberapa contoh kata-kata lucu untuk status ig yang bisa digunakan dalam bahasa jawa. Jadi pada kali ini dikhususkan untuk orang-orang yang mengerti dengan Bahasa jawa.

Berikut ini kumpulan contoh kata-kata lucu untuk caption instagram yang lucu dalam bahasa jawa:

  • koe bar ngemil aspal po…? koq suaramu atos..!!
  • bojoku ayu dewe sak indonesia raya!
  • waktu adalah uang, yen kenca’mu mbok jak dolan ngomong raenek wektu. Brarti wonge randue duwit.
  • adam & hawa, romeo & juliet, dilan & milea terus aku karo sopo???
  • Dilarang nganggu!! mergo lagi sibuk nglamun, mbay angne esemmu.
  • ayo ngopi … engko tak critani rondo-rondo anyaran.
  • sak ayu-ayue kowe… sak bagus-baguse kowe… sak sugih-sugihe kowe… sak duwur-duwuere pangkatmu… nek wez ngene… opo sing mok banggakne??
  • tak turu disek ojo lali lampu prapatan patenono!
  • anda butuh uang?? reneo… ayo nangis bareng..!!!
  • kalo sampeyan pernah memegang logo gambar lambang sekolah rasane empuk.
  • uripmu koyo wit gedhang. due jantung tapi ra due ati.
  • urip di paido mati ditangisi waras di larani.
  • aku mbok yo di ambung ben iso gae status merasa di cintai.
  • dikerasi ngkok jare jahat!!, di alusi mala di gawe sak karepe dewe!! di jarne ngkok jare kurang diperhatik no!! di tahli i ae!! aku budal ngarit ojo ngeping disik ya hpku neng jero bronjong.
  • lek jodoh yoo dadi manten lek ora yo mbecek karo nyumbang lagu “wedi karo bojomu”. ketenkan foto goro goro kurang piknik.
    wes bengi brow, wayahe wudhu, sholat isya, ndungo sedelo, trus udut sak util, keri dewe turu. Good night.
  • nak jodo yo dadi bojo nak gak jodo yo tak kondangan wae ambek nyumbang lagu kandass.
  • cukup ngelos dodo (karo mbaten) asu asuu.
  • Kalah bondo kalah rupo ora opo opo penting menang gedhe tur dhowo.
  • sing modus dipercoyo sing tulus digawe sengsoro.
  • wong lanang tambah sugih tambah nakal wong wedok tambah nakal tambah sugi.
  • semangat uis senen ojo melo wae.
  • dadi koe ngiri karo aku? yo wis aku ngalah aku tak nganan.
  • guyonan kok dilebokne ati, berarti dolanmu kurang adoh, mulehmu kurang isuk, tor kancamu kurang akeh.
  • aku dudu wong sugih koyo koe”kui gajut lawong metu duite, aku kudu metu kringete lagi iso ngrasake seng jenenge upo!!!
  • daripada on the way gak jelas, mendingan on the on the aja yang uda jelas, hehehe
  • aku tanpamu bagaikan sego kucing ilang karet√© ambyarr!!!
  • ora usah golek bojo nang pesbuk golek tonggo deso malah jelas lan ngerti saben dinone. Tursini, waginah, sri samiyem, maimunah, musyaropah, dll. Iku nunggu lelaki sing tenanan ora mung ngetuprus golak goleh bojo nang dumay!
  • masalah wajah, jane sek bagusan, masalah perasaan jane sek care’an tapi kok seleramu sing senengane nglarani atimu?
  • ngapusi kui hak mu… Kewajiban ku gor etok etok ra ngerti, yen mbok apusi.
  • dadi wong iku ora usah macem macem, opo onone wae… ono prawan ono rondo yo disikat, yo diembat, ono bojone wong yo dikongkon megat…!!
  • ora kepengin sing sempurna nggo ndampingi uripku, mung butuh wong sing ikhlas nrima lan ngelengkapi kekuranganku.
    senajan koe ono seng ndue aku tetep tersno karo koe!
  • hirup kudu jiga tihang listrik, nyantai, kuat, nya oge luhur tapi teu gede hulu, aya nu noel saotik modar tah kesetrum!!!
  • lagi pacaran wae nyeluke mama papa, emang po wes gawe anak.
  • aku kon ngerteni kowe terus.. rumangsamu aku cctv opo?
  • konco peek: susah seneng bareng, gelem dijak soro, ora lali konco lawas. konco taek: ono pas butuh tok, sak kerepe dewe, 11-12 karo taek.
  • koe berjuang mati-matian tapi seng mbok perjuangke ora nyadar blass??? muliho!! uripmu kakean atraksi.
  • witing tresno lalaran soko kulino, witing php jalaran gr saben dino.
  • sambattt panas ote ote isinnn, adem konslimutan jaree tekk e tangganne.
  • nginjem kabogoh lah, sapoe weh atuh hayang malam mingguan.
  • lek awakmu onok ndek indomaret tak tuku!
  • yen poto rasah dimanis maniske ngono iku yen aku naksir piye jal…
  • opo kowe gelem tanggung jawab.
  • sakjane aku iki entok jatah rabi ora sih?
  • aku wes ora nakal tapi nek di ajak isi gelem.
  • wong lemu kui, dudu kakean mangan.. tapi program diete sing gagal.

Harap dipilih satu-satu dan di simak baik-baik. Hal ini karena masing-masing kata-kata lucu tersebut meliputi kata sindiran dengan pasangan/rekan kerja/rekan bisnis, kata-kata romantis yang lucu, kata-kata bijak, untuk cowok-cewek, gombal, kasar, hutang, mantan, rindu, dan masih banyak lagi yang lainnya dalam bahasa jawa.

Intinya, pilihlah kata-katanya sesuai dengan keadaan yang sedang dialami.

You May Also Like

About the Author: emanon

Hobi mendengarkan musik, menonton film, travelling. Penyuka kata-kata indah dari media apa saja, baik itu film, radio, buku, dsb.